Dirty Rotten Scoundrel
S1, A3: Morgans intellect en ervaring met schoonmaken komen goed van pas wanneer de rechercheurs een plaats delict in een hotelkamer moeten onderzoeken. Morgan worstelt met Ava's afspraakjes en Soto onthult details over de verdwijning van Roman.