S2, A12: Een familiereünie brengt pijnlijke herinneringen aan Michaels jeugd terug. Mahone vindt een gewonde Coyote, die hem naar het vliegtuig kan leiden. C-Note heeft een slechte ervaring en Bellick en Kellerman worden stevig ondervraagd door de vrouwen in hun leven.