Desperate Housewives Distant Past
S4, A8: Een mysterieuze stalker uit Adams verleden verschijnt in Wisteria Lane. Bree en Orson krijgen te maken met echtelijke problemen nu er een nieuwe baby in hun leven is. Lynette wordt herenigd met haar stiefvader, die ze lang niet meer gezien heeft.