Fringe Do Shapeshifters Dream of Electric Sheep?
S3, A4: Newton moet een slapende gedaanteverwisselaar inzetten. Terwijl Walter en de rest van het team het onderzoek verplaatsen naar Massive Dynamic, gaan bij Olivia alle alarmbellen rinkelen.