My Big Fat Fabulous Life Doing the Beach
S1, A5: Een slecht zelfbeeld heeft Whitney er 20 jaar van weerhouden om naar het strand te gaan. Kan ze haar angsten overwinnen door in een flitsend badpak weer het strand op te zoeken?