Home Improvement Dokter in de zaal
S5, A10: Jill, Wilson en Al zijn boos als Tim een ​​eredoctoraat krijgt, maar Tim komt er later achter dat hij de PhD.-titel krijgt, omdat het college hem ging gebruiken, aangezien hij een tv-programma had, om extra geld te krijgen.