Dokter Nina & Boerin Flynn / Brandweervrouw Fran & Schilder Pat
S1, A12: Nina en Flynn gaan trouwen, maar vergaten een bruidstaart te bestellen. Fran en Pat willen allebei een verrassingscadeau maken voor een nieuwe vriend.