The Resident Doll E. Wood
S3, A17: Een vooraanstaande kinderhartchirurg komt naar het Chastain voor een uiterst lastige operatie op een pasgeboren baby. Wanneer ze arriveert, beseffen de Roofvogel en Devon dat ze niet kan opereren, door een situatie die veel ingewikkelder is dan ze zich konden voorstellen. In de tussentijd wordt een dragqueen die Dolly Parton imiteert, toegelaten op de SEH omdat hij op het toneel in elkaar is gezakt.