Hung Doris Is Dead or Are We Rich or Are We Poor?
S1, A6: Tanya neemt het Jemma kwalijk dat ze haar service omzeilt en rechtstreeks afspraakjes maakt met Ray. Jessica confronteert Ronnie met hun financiën en ontdekt dat alles misschien niet zo erg is als hij doet voorkomen. Ray geeft een peptalk.