BROTHERS & SISTERS Double Negative
S2, A14: Robert denkt serieus na over zijn toekomst in de politiek. Kitty’s vruchtbaarheidsbehandelingen worden steeds agressiever. Kevin heeft een openbaring over zijn relatie met Scotty. Rebecca deelt informatie over haar vaderschapstest. Tegen het advies van Sarah in neemt Saul een riskante zakenbeslissing die de toekomst van Ojai Foods op het spel zet.