Double Strands
S13 A4: Als een mooie danseres wordt verkracht, doet de handelwijze van de verdachte (gastrol van T.R. Knight) rechercheur Amanda Rollins (Kelli Giddish) aan een onopgeloste zaak in Atlanta denken.