Dr Yap
S2 A6: Linda's zus Gayle neemt deel aan de skireis van het gezin. Voordat ze dat doet, pikt ze een zwaar onder de medicijnen zittende Bob op bij dr Yap, de gezinstandarts. Als Bob Gayle voor Linda aanziet en haar kust, valt Gayle voor Bob. Bob wendt zich tot dr Yap voor hulp.