S5, A15: Alicia huurt Cary in als haar advocaat wanneer Nelson Dubcek haar vraagt om een getuigenverklaring inzake zijn onderzoek naar verkiezingsfraude. Will heeft moeite met de verdediging van Jeffrey Grant door een nieuwe aanklager die het hem heel lastig maakt.