Dream A Little Dream Of Me (Part 1 of 2)
S5 A1: Meredith en Derek komen erachter dat 'lang en gelukkig' niet simpel is. Cristina heeft een oogje op een militaire arts die binnenkomt met een gewonde patiënt.