Bosch Drie-in-één
S7, A4: Bosch wordt weggeroepen naar een dubbele moord in de Hollywood Hills en treft RHD-rechercheur Jimmy Robertson ter plaatse. Als inspecteur Billets aan IZ meldt dat ze wordt lastiggevallen, zijn commandant Cooper en inspecteur Thorne boos dat ze niet eerst naar hen toe is gekomen. Maddie doet een schokkende ontdekking. Bosch en Edgar zetten Alvarez onder druk om te praten.