Drie stappen vooruit
S2 A8: Het gevaar komt naderbij voor Ghost en Tommy, wanneer Lobos een concurrerend drugskartel aan de ene kant en de federale overheid aan de andere kant afweert. Ghost moet snel onder Lobos vandaan komen voordat Angela hem betrapt.