Dude, Where's My Ranch?
S14 A18: Homer schrijft een lied over Flanders dat zo populair wordt, dat de Simpsons de stad verlaten om het niet te hoeven horen. Ze gaan naar een vakantieboerderij, waar Lisa voor een oudere jongen valt en Homer en Bart het moeten opnemen tegen een kudde bevers.