Echte Vrienden
S1 A6: Er zijn meerdere noodgevallen: een carpoolritje dat fout gaat, een ongeluk op een boerderij en een herdenkingsdienst waar weleens een volgende begrafenis uit voort kan komen. Owen krijgt onverwachts een band met de voormalige commandeur van de 126, terwijl Marjan samen met het team Mateo helpt om zijn schriftelijke examens te halen.