S1, A2: Rechercheur Kranthi Shenoy krijgt de zelfmoordzaak van een populaire journalist toegewezen. Tijdens haar onderzoek raakt ze ervan overtuigd dat er iets niet klopt. Ajay Ghosh ondervraagt Koti op aanwijzing van Sagar, wat tot meer problemen leidt.