Een ander mens?
S5 A6: Na zijn spiritueel ontwaken met predikant Macedon, bekent Ghost zijn zonden aan Angela. Angela bereidt Tasha voor op de federale ondervraging en Ghost moet zijn zakendeal met Tommy verbreken wanneer Truth wordt geauditeerd door de belastingdienst. Teresi en Tommy verhandelen spul in de gevangenis.