S1, A3: Om Davids loyaliteit te bewijzen aan de bende, vraagt el Indio hem marihuana te verkopen op zijn school. Bang om gepakt en van school gestuurd te worden, rookt David zijn eerste joint. Andrea helpt hem door de slechte trip heen.