Een keer hoekje om
Ray's ex-vrouw, Christine (Julie Ann Emery), een succesvol chirurg, berispt Hannah omdat ze haar oude hippievriendin op haar zoons laat passen terwijl Hannah een diergeneeskundig examen aflegt. Ondertussen regelt Nick een groepsavond voor Ronnie met een vriend van Aubrey, maar Ronnie beseft dat hij verliefd is op Aubrey, en pizza meisje smeekt Phil voor een ritje met de klassieke auto die in zijn garage staat.