Eén klein woordje
S4 A3: Als Stans baas Stan altijd weet te vinden wanneer er problemen zijn, heeft hij het gevoel dat hij nooit nee kan zeggen. Ook niet tegen belachelijke persoonlijke verzoeken. Maar als ook Francine erbij wordt betrokken en haar romantische valentijnsuitje in duigen valt, vertelt ze Stan haarfijn wat ze ervan vindt en dwingt ze hem om nee te zeggen.