The Good Wife Een materiële wereld
S5, A17: Alicia en Diane overwegen om na Wills dood hun kantoren te fuseren, ook al zijn ze elkaars tegenstanders bij een omstreden echtscheidingszaak. Alicia staat Finn bij wanneer de officier van justitie op zoek gaat naar een zondebok in de zaak van Jeffrey Grant.