The Good Wife Een nieuwe dag
S3, A1: Alicia verdedigt een islamitische student die ervan beschuldigd wordt een joodse klasgenoot te hebben vermoord, en kampt ondertussen ook met onrust in haar privé-leven. Het team van Lockahrt/Gardner krijgt ook wat veranderingen te verwerken.