Een Nieuwe Wagen Op het Erf / Het Schaap Dat Niet Kon Slapen
S1, A4: Kevin, een nieuwe pick-up truck, veroorzaakt wat problemen op zijn eerste dag op de boerderij. Louie het lammetje kan niet slapen.