The Legend of Vox Machina Een sprankje rebellie
S1, A6: Vox Machina vindt de heilige leider van Whitestone, wachter Yennen, die ze vertelt over een groeiende opstand. Het team ziet in dat ze de hulp van de rebellenleider, Archibald Desnay, nodig hebben om de Briarwoods te verslaan. Maar eerst moeten ze een gevangenisuitbraak opzetten en de sadistische gevangenbewaarder van de Briarwoods, Kerrion Stonefell, confronteren.