Viking Skool Een stormachtige vriendschap
S1, A2: Geïrriteerd door de verwaande Doomhild, daagt Ylva haar uit. Hammerson organiseert een korte bootrace langs het door storm geteisterde Sommerskys Isle. In haar vastberadenheid om te winnen, vergeet Ylva echter één ding: kapitein zijn, betekent ook luisteren naar je bemanning. Die zeezieke Erik is toch niet veel waard, maar Arni als visserszoon denkt dat hij wel kan helpen. Ylva staat erop een rampzalige kortere weg door de storm te nemen en het trio strandt op het eiland, waar ze ontdekken dat de eindeloze storm wordt veroorzaakt door twee eindeloos vechtende stormelementen.