Een vriend in nood
S1, A4: De acteerleraar geeft de studenten een nieuwe opdracht: ze moeten hun ware gevoelens onthullen voor de persoon waar ze het meest om geven. Penny voert een gesprek met haar vader op en hierdoor komen zij en Sebastian dichter bij elkaar. Ze probeert haar moeder te verdedigen tegen Tosca en ze onthult bijna haar geheim, maar ze corrigeert zichzelf en zegt dat haar moeder slechts een groot fan is van Bakia. Penny ontdekt dat het mysterieuze instrument op de foto een pentachord is. Camilla en haar vrienden gaan naar Raul’s bowlingbaan, Twin Pins, en Penny ontdekt dat Sebastian daar woont.