Eer onder dieven
S4 A5: Een aantrekkelijke kunstdief doet Neal een aanbod in ruil voor belangrijke informatie over zijn verleden. Maar om haar 'Hitchcock-achtige' deal te accepteren, moet Neal een kostbaar kunstwerk stelen onder de neus van Peter en de FBI.