S1, A1: Dit zijn de Smiths, John en Jane! Vreemden die hun identiteit hebben opgegeven en voor een geheimzinnige organisatie een paar vormen, zowel zakelijk als relationeel. Zie hoe ze rennen, springen, op avontuur gaan, en nieuwe vrienden en herinneringen maken. Maar pas op, er gaat iets niet helemaal goed tijdens hun eerste missie.. John en Jane hebben hun EERSTE DATE! Succes, John en Jane!