Eerste totemproblemen
S1, A5: Tiener Sheba is dolblij dat ze haar digitale totem krijgt, een teken van volwassenheid dat burgers verbindt met hun voorouders en toegang geeft tot de privileges van de samenleving. Door haar kibbelende familie gaat Sheba's ceremonie mis, waardoor ze naar het rijk van de voorvaderen wordt gestuurd. Sheba ontdekt een helse bureaucratie en een vete tussen twee kanten van haar familie die moet worden opgelost voordat ze haar eigen stem kan vinden en kan terugkeren naar het rijk van de levenden.