Eerste Week
S1, A2: Tot veler verbazing kiest Diane ervoor om partner te worden bij Reddick, Boseman & Kolstad. Maia ervaart de gevolgen van de Ponzifraude die haar familie heeft gepleegd. Lucca en Maia gaan onverwacht samenwerken aan een nieuwe zaak.