En Garde
S1, A7: De hele familie komt om Manny’s nieuwe interesse te steunen, schermen. Hij blijkt er goed in te zijn, maar Jays trotse enthousiasme opent een jeugdwond bij Mitchell. Ondertussen zoekt Phil naar de verborgen talenten van Luke.