Encyclopedia Griffin
Peter, Quagmire, Joe en Cleveland vormen een buurtdetectivebureau en zijn verbaasd als ze ontdekken dat Chris een dief is. Ondertussen maakt Lois zich zorgen over de waanzinnige relatie van Chris met zijn nieuwe vriendin, maar ziet het ook als een kans voor Peter om de romantische gebaren van Chris na te bootsen.