S1 A1: Han Yihan, een geniale chirurg die in staat is vier operaties per dag uit te voeren, voert een harttransplantatie uit bij Seokju, de broer van zijn vriendin Seokyeong. Hij krijgt een geheimzinnig telefoontje van Gu Jingi, de directeur van zijn ziekenhuis, net wanneer hij het voor gezien houdt na het afronden van een succesvolle operatie.