Susah Sinyal: The Series Episode 1
S1, A1: Tante Maya, Yos en Melki arriveren in het Latamia Hotel. Yos en Melki zijn verbaasd over de moderne voorzieningen. Iedereen ontmoet de oudere werknemers Oci, Sudung, Randi en de rest.