S1, A1: Amerika wordt door de wereld in quarantaine geplaatst: mensen aan de westkust en vampieren in het oosten. Terwijl beide partijen een complot tegen elkaar smeden, arriveert er een mysterieus meisje in The Haven in niemandsland - een meisje dat de sleutel zou kunnen zijn tot de vernietiging van de vampieren.