Tijdperk van de levende doden Episode 1.3
S1, A3: Een zandstorm treft de Haven, maar de mensen daar moeten cruciale informatie aan de president geven dat de vampiers een bloedsynthese ontwikkelen. Nadat Marta ontdekt dat hun dochter op de basis wordt vastgehouden, eist Marta actie van Victor.