Als Kurt Haijby's vrouw ontdekt dat hij een affaire heeft met de koning, wil ze scheiden. Verwoest en woedend weigert ze Kurt te spreken. Het duurt niet lang voordat gouverneur Nothin deze informatie ontvangt.