S1, A2: In De Tatta's de serie bereikt de spanning tussen Erik en zijn nieuwe collega een hoogtepunt in de Ali Baba garage. Beauty en Trisha helpen Jessica aan een baantje in de Surinaamse toko van Beauty's broer. Daan leert via zijn vrienden over manifesteren en besluit geld te gaan verdienen op straat.