S1, A2: Yos en Melki proberen zich aan te passen aan hun nieuwe situatie. Yos ontmoet een populaire actrice die in het hotel verblijft en besluit een socialmedia-account te nemen. Oci en Sudung beginnen te concurreren om de aandacht van tante Maya.