S1 A3: Vijf jaar na Seokju's dood verschijnt Yihan voor de rechtbank. Dit keer niet als arts, maar als advocaat. Hij neemt de zaak op zich van Kitae, zijn voormalige collega van het Banseok Universitair Medisch Centrum. Ondertussen houdt Hyunseong, een zoon van de directeur van het ziekenhuis, een demonstratie over robotchirurgie. Jayden, een lobbyist uit de VS, is daarbij aanwezig.