S1, A3: Als er buitenlanders in het hotel aankomen, hebben Yos en Melki moeite hen te verstaan en besluiten ze Engels te leren. Gelukkig belooft reisleider Damar het hun te leren, op voorwaarde dat ze hem aan Gita voorstellen.