S1, A3: Het merendeel van de bezitters van een airfryer gebruikt deze mini heteluchtoven alleen voor friet en bitterballen. Dat is zonde, want wist je bijvoorbeeld dat je ook papillote kunt maken in de airfryer? In deze aflevering van Every day Fry-day laat Danny Jansen stap voor stap zien hoe je papillote maakt in de airfryer. Dit is een envelopje van aluminiumfolie waar alles in zit: groente, aardappeltjes en vis. Zo zet je in een mum van tijd met behulp van de airfryer een heerlijk gerecht op tafel. Dat wordt smullen! En de airfryer? Die heeft vanaf nu een ereplaats in jouw keuken.