S1 A3: Terwijl Holi-festivalkoorts het Good Karma Hospital treft, raakt een achtergelaten baby een persoonlijke snaar bij Ruby. Ondertussen maakt Lydia opnieuw kennis met een ouder wordende expat-kunstenaar, wiens alternatieve levenskeuzes hem misschien zullen inhalen.