S1, A4: Due to Seol A's death, Ro Na, the first on the waiting list of Cheong Ah Arts High, automatically gets accepted; Unlike Ro Na, Yoon Hee is confused and nonplussed at the news and can't remember what happened the day she went to Hera Palace.