S1, A4: Tante Maya is opgetogen dat de veranderingen die ze in het hotel heeft aangebracht goed worden ontvangen door de gasten. Haar vrienden Iwan en Cindy verblijven ook in het hotel. Iwan roept de hulp in van tante Maya om de verlangens van zijn zwangere vrouw te vervullen.