S1 A5: De bloederige moord op een nachtelijke jogger heeft ernstige persoonlijke gevolgen voor Renko en Daniel. Alleen Hicks en Renko begrijpen de betekenis van de dood van de man, maar ze kunnen niet eerlijk zijn over wat er gebeurd is.