S1, A5: De eerste tropische buien naderen Million Dollar Island en niet alle kampen blijken daarop voorbereid te zijn. Een aantal bewoners overtreedt de regels en dit blijft niet zonder gevolgen. De bewoners leren elkaar intussen steeds beter kennen. De maskers gaan af en dat levert zowel prachtige als heftige momenten op.